تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیک,تجارت الکترونیک,کسب وکار الکترونیک,بهینه سازی سایت,ایمیل, E-Business,e-commerce, مارکتینگ,بازاریابی الکترونیکی,لینکدین,افزایش رتبه الکسا

این روزها نادیده گرفتن اهمیت محتوا تقریبا غیر ممکن شده است. شرکت‌هایی هستند که از طریق ارائه محتوای صحیح در وبلاگ خود توانسته‌اند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند. موفقیت همین شرکت‌ها کافی است که به شما اثبات شود که باید استراتژی محتوای شرکت خود را بهبود ببخشید.

ahrefs-googleplus-cover

تولید محتوا در وبلاگ شرکت به نظر کار پیچیده‌ای نیست، ولی پیچیدگی کار وقتی مشخص می‌شود که بخواهید بازده سرمایه گذاری را برای محتوای خود ارزیابی کنید. اگر می‌خواهید تک تک محتوایی که تولید می‌کنید بیشترین و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد، باید بدانید در موضوع محتوای شما چه مباحثی بیشترین بازخورد را دارند و مخاطبان آن موضوع تشنه چه نوع اطلاعات و محتوایی هستند.

دقیقا همین جا است که تحقیقات حرفه‌ای محتوا به دردتان می‌خورد:


معرفی جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

جست‌وجوگر محتوای Ahrefs از آن دسته از ابزارهایی است که هر کسی که در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت می‌کند نمی‌تواند از آن چشم‌پوشی کند. اگر بتوانید مطالب باارزش منتشر شده در وب را پیدا و شناسایی کنید، آنگاه می‌توانید محتوایی حتی باارزش‌تر از محتوای رقبای خود تولید و منتشر کنید.

این دقیقا همان کاری است که جست‌وجوگر محتوا انجام می‌دهد – به شما این امکان را می‌دهد که بهترین و محبوب‌ترین محتوا در موضوعات مختلف را شناسایی و ردیابی کنید.

آموزش جست‌وجوگر محتوای Ahrefs


کلمات کلیدی دلخواه خود را در نوار جست‌وجو تایپ کنید تا این ابزار به طور خودکار لیستی از محبوب‌ترین صفحات وب بر اساس همان کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار دهد.

منبع:seomoz.ir



تاریخ : یکشنبه 4 مرداد 1394 | 08:35 ق.ظ | نویسنده : ساناز داودی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.






خرید پروژه، مقاله و پایان نامه

پونیشا :: نیروی کار مجازی

آگهی ساز - آگهی و تبلیغات رایگان



  • ام جی